Při objednávce nad 2 500 Kč máte od nás dopravu ZDARMA!

Obchodní podmínky

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Při vytvoření objednávky souhlasíte s těmito Obchodními Podmínkami.


Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti ŠITÍ S ÁGOU se sídlem NOVÁ OLEŠNÁ 3 37853, STRMILOV, IČO 11808250 a 14145456 zapsané v živnostenském rejstříku pod vedeném u Mě.Ú. J. Hradec, e-mail: vltavka@seznam.cz, telefonní číslo 728 950 050, adresa provozovny Nová Olešná 3, 37853, Strmilov (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího, případně přes jinou zvolenou komunikaci v rámci objednávky– whatsapp, email, messenger.

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchoduwww.sitisagou.cz je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

 

UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY 
Vaši objednávku vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na vámi zvolenou komunikaci v objednávce. Zboží je šito na zakázku - s odesláním 1 až 3 týdny. Součástí potvrzení bude shrnutí objednávky.

Potvrzením objednávky dochází k uzavření smlouvy mezi námi a vámi.
Při nákupu zboží je vaše povinnost poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě.

Informace, které jste nám poskytli v objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé. K tomu, abychom mohli smlouvu uzavřít, je třeba, abyste vytvořili objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o nakupovaném zboží (název, velikost , vzor, materiál, případně míry );
b) Informace o ceně, ceně za dopravu, způsobu platby celkové ceny a požadovaném způsobu doručení
Zboží; tyto informace Vám budou zaslány v rámci vámi zvoleného typů komunikace (Email, Messenger, Instagram, whatsApp , telefon) .
c) Vaše identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit zboží, zejména tedy - jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
V případě, kdy dojde k uzavření smlouvy, vám vzniká závazek k zaplacení celkové ceny.

Cenové a platební podmínky
Cena je vždy dohodnuta předem.
Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
Platbu celkové ceny po vás budeme požadovat a před předáním zboží.

Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je celková cena splatná před odesláním zboží.
b) Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit zboží v případě převzetí v naší provozovně. V případě platby hotově při osobním odběru je celková cena splatná při převzetí zboží.
Daňový doklad bude vystaven písemně/elektronickou formou po uhrazení celkové ceny a bude přiložen ke zboží/zaslán do emailu.


Doručení zboží
a) Osobní odběr na naší provozovně
b) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna,;
c) Doručení prostřednictvím dopravních společností Česká pošta, PPL CZ, Zásilkovna;

Doba doručení Zboží vždy závisí na dostupnosti materiálu a na zvoleném způsobu doručení a platby.


Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení objednávky. V případě osobního odběru na provozovně vás vždy o možnosti vyzvednutí zboží budeme informovat.


Po převzetí zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a nám.
V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít zboží, s výjimkou poškození během přepravy, nemá to za následek porušení naší povinnosti vám zboží doručit. Zároveň to, že zboží nepřevezmete, není odstoupení od smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od smlouvy odstoupit z důvodu vašeho
podstatného porušení smlouvy, případně zboží uskladnit, za což nám od vás náleží úplata ve výši 50 Kč/den.
Pokud je z důvodů vzniklých na vaší straně zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve smlouvě dohodnuto, je vaší povinností nahradit nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené.

Reklamace, vrácení zboží

Má-li zboží vadu, máte následující práva: na odstranění vady opravou zboží.
Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním. Vada na zboží způsobená nesprávným použitím nebude uznána jako reklamace, opravena může být za
dohodnutou úhradu.
Zboží, které je vyráběno na zakázku dle vámi poslaných rozměrů nelze vrátit bez udání důvodu ani bezplatně upravovat na jiné rozměry. Veškeré náklady na dopravu zboží včetně reklamací hradí objednavatel.


Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2024